Blogia
Collacios d'Uxo

Penes, penes.........

Lo primero de todo, buenos días pa todos-es y espero que téis todos de mejor a inmejorable.

Y hablando de penes.

Van dos guardias civiles en coche y lu diz unu a otru... Ayer probé con la parienta una nueva postura y ye acojonante,... si? y como ye, lu pregunta el compañeru..

La cosa ye que puse a la muyer a cuatro pates y tuve así, traca-traca, hasta apuntu de correme, fué entonces cuando saqué la pistola y solté cuatro tiros al aire, ..ella llevó tal acojone que apretó el culo de una manera que ufff, acojonante tío, tienes que probalo esta noche. 

Al día siguiente, llega el compañeru y lu pregunta el otru...que tal ayer, bien no? alucinante a que sí.

Calla, calla y no me hables....acojonante? grgrgrgrg.

Que pasó lu diz el compañeru.

Que que pasó?, llegué a casa un poco antes de tiempu y pensando en eso que me habías contao, me puse a la obra, estábamos faciendo el 69 y todo muy bien, entonces cuando estaba a puntu de correme, saque el magnum y solté 6 tiros al aire, la muyer del sustu que llevó, casi me la arranca de un mordiscu, se me cagó en la cara y del armario salió un tío en pelotas, gritando a mí no, a mí no....

Coses de penes.

Un besín del vuestru amigu que lo ye, Armando.

 

0 comentarios