Blogia
Collacios d'Uxo

Hola collacios.

Ya que estrenamos una nueva primavera (y ya llevamos un montón estrenaes) deberíamos disfrutala bien disfrutá.

Los naturales del conceyu mierense sabemos bien de eses coses.

El verano con la fiesta de San Juan, el invierno con la fiesta de Navidad, la primavera con la Folixia y el otoño con la de Los Mártires. Y entre medies les de los pueblos de t’ol municipiu.

Así conseguimos poner en equilibriu natural, a les cuatro estaciones del añu; al menos, en cuanto al conceyu Mieres me refiero. El que sea de fuera nun va tener problema algunu; que venga y que pruebe. A lo mejor repite.

Pa celebralo como Vicente, voy dejavos con la cara 1 del "Ciclos" de Los Canarios hacia el añu 74 del siglu anterior.

Hasta el minutu 2:11 ye una música en bruto un abstraco musical que va engendrando poco a poco una armonía hasta llegar al origen de la vida con el nacimiento de un bebé del vientre de “la paridora”. Acto seguido empieza a enlazar con la melodía principal de Vivaldi pa dar la bienvenida a la vida.

Pa Los Canarios, al primer movimiento de Vivaldi, lu llaman "Primera Transmigración". La historia o guión, que Los Canarios se montaron pa esti LP pue parecer un poco extravagante, pero en aquel entonces era estar en la vanguardia de la creación musical, al menos aquí en esti país.

En fin, t’ol discu ye una genial adaptación, que particularmente hablando, me encanta. Nunca me canso d’escuchala.

A los que os llame la curiosidad de saber del guión del discu, déjovos esti enlace de otru blog en el que vos lo cuenta perfectamente.

Feliz primavera a toos.

Un abrazu.

0 comentarios