Blogia
Collacios d'Uxo

L¨Amuravela... 2023

Buen día Collacios y con San Pedro se va casi junio.

Y otru mes más y mediu añu encima, cada vez va más deprisa.

Me trae buenos recuerdos San Pedro, son les fiestes también de la Felguera, pero en aquellos primeros años setenta era una cita obligá : 

- L¨Amuravela - ye un sermón laico, una tradición medio religiosa y medio profana herededa de generación en generación y la más antigua de Cudillero.

Vaya fiestes, los San Fermin asturianos pero sin toros día y noche de charangues y jolgorio y en esi pueblu con tanto encanto como tien Cudillero el no va más.

Se juntaban de todo Asturias aquella juventud donde empezaba el underground, los de Ujo, Mieres, Trubia, Noreña , Pola Siero, Oviedo, Gijon , Aviles, todos y todes cortaos por el mismu patrón. Un desmadre tota, mezclaos con los pixuetos que son los mejores anfitriones, gente sana y marinera.

Y cuando íbamos de tienda que estaban puestes en lo alto del pueblu y había que subir más escaleres que les escaleres al cielo de Led Zeppelin quedaban cortes.

 Asi que Collacios pa celebrar aquellos años de vino y rosas y les escaleres de Cudillero, una banda que nos acompañó muchos años y sentimos sus música y su voz.

Led Zeppelin : Stairway to Heaven.

Preparaos que llega JULIO

Salud.

0 comentarios